0 ks 0 Kč


Jak u nás nakupovat?

Pro pohodlnější využívání našich služeb se před první objednávkou můžete zaregistrovat a vytvořit si svůj osobní účet. Budete mít možnost využívat slevy a výhody jako náš stálý zákazník.

Pokud máte zájem odebírat pravidelné novinky ze světa módy a novinky na našem e-shopu vložte svou e-mailovou adresu v dolní části úvodní stránky e-shopu svou emailovou adresu a přihlašte se k odběru newsletterů.

1. Líbí se mi Váš produkt a chci si ho koupit?

Z katalogu našeho e-shopu si vyberete požadovaný produkt. Po kliknutí na vybrané zboží se Vám zobrazí informace o produktu, kde si vyberete svou velikost, případně barvu. Když vám produkt vyhovuje vložte jej do košíku. Můžete nerušeně pokračovat ve výběru dalšího zboží, stačí když se vrátíte na úvodní obrazovku, váš košík zůstane naplněný předchozím zbožím. Pokud je Váš výběr produktů konečný, přejděte do košíku, kliknutím na jeho kolonku v pravé horní části stránky.Pokud máte slevový kupón vložte jeho kód do kolonky slevový kupón v souhrnu pod objednávkou.

V nákupním košíku přehledně vidíte obsah své objednávky. Pokud si přejete něco odebrat, klikněte na křížek a tímto se zboží odebere. Pokud si přejete dokončit objednávku, pokračujte dle instrukcí

Zvolte si způsob dopravy a způsob platby, čímž systém přepočte Vaši celkovou částku objednávky.

Pokračujte v objednávce. V dalším kroku si můžete vybrat jak budete dál pokračovat v objednávce.

Pokud již u nás máte účet přihlašte se přes přihlášení.

Pokud jste náš nový zákazník a máte zájem se registrovat klikněte na "klikněte sem" zvýrazněné červeným písmem.

Pokud nemáte zájem o registraci zvolte možnost "Nákup bez registrace" a vyberte si, zda jste Soukromé osoby nebo Firma.

Objednávku dokončíte po vyplnění své fakturační a dodací adresy. Při objednávce musíte zaškrtnout souhlas s obchodními podmínkami a souhlas se zpracováním osobních údajů. Zkontrolujte si obsah vaší objednávky a odešlete objednávku kliknutím na tlačítko v pravém dolním rohu. Pokud se potřebujete vrátit zpět a opravit údaje klikněte na tlačítko zpět v levém dolním rohu a opravte si své údaje. Pokud máte vše v pořádku odešlete Vaši objednávku. Po odeslání objednávky Vám na Vaši mailovou adresu bude odeslán mail s potvrzením o přijetí.

2. Jakým způsobem mohu platit za zboží?

Máte na výběr ze tří možností platebních metod. Vyberte si tu, která vám nejvíce vyhovuje. Při platbě předem neplatíte poplatek za dobírku.

Dobírka - za objednávku zaplatíte až po doručení balíku. Poplatek za dobírku je 1,00 € (kurýr).

Bankovní převod - bankovní převod trvá 1-2 pracovní dny. Po připsání peněz na náš účet, je Vaše objednávka potvrzena a zboží, které je skladem je Vám ihned expedováno.

Údaje potřebné k bankovnímu převodu obdržíte v emailové zprávě spolu s potvrzením přijetí objednávky a předfakturou.

 

3. Jaká je cena za poštovné poplatky, dopravu?

Vaši objednávku Vám zašleme soukromou kurýrní společností PPL.

Kurýr PPL - objednávka je doručena kurýrem a doručena do 48 hodin od odeslání na Vaši adresu do Vašich rukou. Náš kurýr Vás bude před doručením balíčku kontaktovat, proto je velmi důležité uvést telefonní číslo, které máte u sebe. Cena poštovného v tomto případě je 3,50 €.

O odeslání zásilky budete informováni emailem i SMS, ve kterém Vám uvedeme i podací číslo zásilky a možnost sledování Vaší zásilky.

 

4. Jaká je dodací lhůta doručení zboží?

Zboží skladem je expedováno ihned od potvrzení objednávky / připsání peněz na účet a doručeno nejpozději do 72 hodin od odeslání.

Zboží, které není skladem, je expedováno nejpozději do 30 pracovních dnů od potvrzení objednávky a doručeno nejpozději do 48 hodin od odeslání.

 

5. Co se stane, když mě kurýr nenajde doma na adrese?

Pokud je zboží zasíláno kurýrem PPL, budete před jeho doručením kontaktován kurýrem. Pokud Vás nezastihne, bude Vás kontaktovat ještě jednou. S kurýrem je možné domluvit si převzetí balíku na jiné adrese, než je uvedena na zásilce.

V případě, že si kupující nepřevezme zásilku, resp. zásilka se vrátí provozovateli internetového obchodu z důvodu, že kupující odmítne převzít zboží, nebo zásilka nebude doručena z důvodu uvedení nesprávné adresy, zákazníkovi - kupujícímu vzniká povinnost uhradit expediční náklady ve výši 4,50 EUR, tj poštovné a balné náklady a také poštovné náklady, které vznikají při vrácení zásilky na adresu provozovatele internetového obchodu www.zunique.sk, které je prodávající povinen uhradit při vrácení nevyzvednuté dobírky České poště. Prodávající osloví kupujícího prostřednictvím emailu nebo telefonicky.

6. Musím vyplnit všechny údaje, které jsou na formuláři?

Požadujeme od Vás jen nezbytné údaje, které jsou potřebné pro správné zpracování vaší objednávky. Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí, neposkytujeme je třetím stranám.

Prosím ujistěte se, že vaše telefonní číslo, které zadáváte jako kontaktní je správně, náš kurýr Vás totiž bude neprodleně kontaktovat před doručením balíčku. Zabráníte tak zbytečným komplikacím.

Při objednávce musíte zaškrtnout souhlas s obchodními podmínkami a souhlas se zpracováním osobních údajů. Pokud si přejete zasílat informace na mail zaškrtněte poslední možnost a stiskněte pokračovat.

7. Jak mohu vyměnit / vrátit zboží?

Zboží můžete:

Vrátit bez udání důvodu ze zákona do 14 dnů od převzetí zboží.
Vyměnit za jinou velikost případně barvu.
Vyměnit za jiné zboží, ale jen v hodnotě původního zboží, případně v hodnotě vyšší. V tomto případě, je nutné uhradit rozdíl hodnot zboží na náš účet bankovním převodem. Po připsání platby na náš účet, Vám bude zboží zasláno kurýrem PPL.
Zboží musí být ve všech třech případech nepoškozené, v původním obalu a původně označen etiketou, jinak nebudou přiznané výše uvedená práva.

Zboží nám zašlete spolu s "Formulářem o vrácení nebo výměně zboží", který Vám bude zaslán spolu s daňovým dokladem o koupi a zbožím. Formulář vyplňte podle pokynů na něm uvedených a zašlete ho spolu se zbožím na naši adresu.

Formulář musí obsahovat číslo faktury a objednávky a váš vlastnoruční podpis. S formulářem zašlete i kopii daňového dokladu o koupi.
Zboží zasíláte vždy v původním obalu, nepoškozené s etiketou, řádně zabaleno, aby se při převozu nepoškodil. Zboží nesmí obsahovat žádné známky poškození či nošení. Takový zboží neměníme a považujeme to za spekulaci!
Adresa pro doručení: Zunique, s.r.o., Slovenská 67, 08001, Prešov, SR

Po přezkoumání nepoškození zboží Vám budou vráceny peníze na uvedený bankovní účet do 14 dnů, v případě žádosti o vrácení.

Poštovné a jiné náklady na přepravu zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující. Poštovné a jiné poplatky nevracíme.
V případě, že si přejete vrátit peníze zpět na Váš účet, od celkové částky vaší objednávky odpočítáme poplatek za přepravu a případnou dobírku. Pokud si přejete vrátit peníze zpět na účet, nezapomeňte do formuláře uvést číslo účtu.

Prosíme, neposílejte zboží na dobírku! Zboží zaslané na dobírku nepřevezmeme a vrátí se Vám zpět, čímž Vám vznikají zbytečné náklady na poštovné. Peníze Vám podle zákona vrátíme do 15 dnů ode dne obdržení zásilky na naší adrese.

8. Jaká je záruční doba produktů a jak mohu reklamovat zboží?

Záruka je standardně ze zákona 24 měsíců. Reklamace zasílejte na adresu: ZUNIQUE, s.r.o., Slovenská 67, Prešov, 08001. Zboží nezasílejte na dobírku, ale doporučeně.

Zboží musí být zbaven jakýchkoliv nečistot.
O reklamaci nás nejprve informujte telefonicky nebo e-mailem na info@zunique.sk. Následně Vám zašleme reklamační formulář.
Reklamační formulář vyplňte podle pokynů na něm uvedených a zašlete nám ho spolu s reklamovaným zbožím na adresu: ZUNIQUE, s.r.o., Slovenská 67, Prešov, 08001.
K přehodnocení reklamace je zákonem stanovena lhůta 30 dnů, během níž Vás budeme informovat o výsledku posouzení Vaší reklamace telefonicky nebo e-mailem.
 

Děkujeme za Váš nákup.



SLEDUJTE NÁS NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Přihlaste se k odběru novinek